Projekti leht

Teema: Tunnikord
Eesmärk: Saada tagasisidet tunnis toimuvast. Näiteks sellest kuidas käituvad  õpilased ning vajadusel seda muuta
Valim: küsitluses osalevad kooliõpilased ja õpetajad, kellel on soovi
Läbiviiad: Marge Kõllo


A
jakava:

  • 12 veebruar- projekti teema, valim, eesmärk, projekti leht ja avalikustatud
  • 12 märts- küsitlus valmis
  • 9. aprill- küsitluse lõpp
  • 23 april - küsitluse tulemuste analüüs
  • 7. mai- projekti lõpp

küsitlus

Tulemuste  analüüs

Küsitlusele sain 56 vastust, millest saan järeldada, et küsitlus polnud piisavalt edukas, et midagi muuta, kuid siiski edukas, et sellest järeldusi teha.

Rolli järgi jagunesid vastajad.  94,6% vastanutest olid õpilased, sest nendele seda tööd jagati ja neile oligi töö põhimõtteliselt suunatud, 5,4% vastanutest olid õpetajad.













Vastanud õpilaste jaotus klassiti. 67.9% vastanutest olid 7. klassi õpilased, mis on loogiline, sest meil on sama õpetaja ning ta jagas neile linki. 30,4% vastanutest olid 8. klassi omad, mis on samuti loogiline kuna see on minu klass ja ma jagasin linki. 1,8% inimestest olid 9.klassi õpilased, kellel ma linki ei jaganud, seega said nad infot õpetaja käest. Teiste klasside vastuseid pole, kuna neile ma seda küsitlust ei jaganud.















Kuidas hindaksid tunnikorda viie palli susteemis?

41,1% vastanutest vastasid, et tunnikord on viiest pallist 4,5. Neid inimesi oli kõige rohkem. 35,7% vastanutest arvasid, et tunnikord on viiest pallist 3. See on teine kõige suurema protsendiga vastanute grupp. 12,5% küsitlejatest olid kindlad, et tunnikord on viiest pallist 4. 7,1% inimestest arvasid, et tunnikord on viiest pallist 1. Ülejäänud vastanud arvasid, et tunnikord on viiest pallist kas kaks või viis. Need jagunesid võrdselt 1,8%.

Kas oled ise kunagi tunnikorda rikkunud?

46,4% vastanutest arvasid, et nad on võibolla tunnikorda rikkunud, kuid mitte tahtlikult. See on kõige suurema protsendiga inimeste hulk. 33,9% vastanutest leidis, et nad on üsna kindlad, et on tunnikorda rikkunud. See on teine kõige suurema protsendiga vastanute hulk. 16,1% inimestest arvasid, et nad on tunnikorda rikkunud tahtlikult. Ülejaanud protsent arvasid, et nad pole kunagi tunnikorda rikkunud.











Kas sind segab see, kui keegi rikub tunnikorda?

46,4% küsitlejatest arvasid, et neid segab see, kui tunnikorda rikutakse kuid sõltub, mida tehes. See on kõige suurema protsendiga inimeste hulk. 30,4% vastanutest olid kindlad, et nad saavad hakkama igas keskkonnas ja tunnikorra rikkumine neid ei häiri. 23,2% vastanutest ütleb et jah, neid segab tunnikorra rikkumine.











Kes on tavaliselt see, kes rikub tunnikorda?

85,7% vastanutest arvasid, et tunnikorda rikub tavaliselt nende klassikaaslane. See oli kõige suurema protsendiga vastanute hulk. 8,9% inimestest on kindlad, et tunnikorda rikub aineõpetaja ise ja ülejäänud protsent inimesi ehk 5,4% küsitlejatest arvas, et tunnikorda rikuvad nad ise. 0% ehk mitte keegi vastanutest ei arvanud, et tunnikorda rikub külaline.



Kas leiad, et tunnikord on probleemiks meie koolis?

55,4% vastanutest arvasid, et võibolla on tunnikord probleemiks meie koolis, sest nad on teadlikud sellest, et osades klassides (mitte nende omas) pole võimalik tunnitööd teha. 21,4% vastanutest arvasid et jah, tunnikord on probleemiks meie koolis. 14,3% inimest arvasid et ei, vähemalt meie klassis pole tunnikord probleemiks. Ülejäänud 5 vastusevarianti jagunesid täpselt samaks ehk 1,8%. Nendeks variantideks olid: mind ei huvita, jah meie klassis on see suur probleem, vahepeal õpetaja ise segab tundi ja täpselt ei oska öelda.
Mida täpsemalt oled teinud selleks, et tunnikorda ei rikutaks?

Enamus õpilasi ehk 61,5% vastanutest ütlesid, et nad pole midagi teinud kuna need probleemid ei puuta neisse. 28,8% vastanutest vastasid, et nad on tunnisegajat noominud. 9,6% vastanutest olid kindlad, et nad on rääkinud klassijuhatajaga. Mitte keegi ehk 0% pole rääkinud asjast aineõpetajaga.
Ettepanekud


Ettepanekuid tuli palju, sest ma panin selle kohustuslikuks küsimuseks. Kahjuks polnud seal eriti midagi tarka või kasuliku. Enamasti vastati ma ei tea või öeldi seda, et nad on kõik teinud, et tunnikorda muuta, kuid midagi pole muutunud. Muidu midagi muud välja tuua pole.

Kokkuvõte

Küsimustik tuli piisavalt vastuseid(56 oli neid), et teha järeldus. Ma ausalt ei oodanud midagi rohkemat, kuna ma ei reklaaminud ennast, seega olen oma vastuste arvuga rahul. Küsimustiku eesmark sai täidetud. Sain teada, mida arvavad kaasõpilased tunnikorrast. Üle poolte inimesi see ei huvita ja tundub nagu see poleks midagi, mida oleks vaja muuta. Ettepanekuid selle küsimustiku põhjal kellelegi teha pole eriti mõtet.




5 kommentaari:

  1. Eesmrk tuleks pühjalikumalt sõnastada - praegu pole aru saada mis probleemiga tegemist. Valim tuleks ka täpsustada.

    VastaKustuta
  2. Samad probleemid mis eelmisel nädalal.

    VastaKustuta
  3. Ikkagi vajaks eesmärk täpsustamist, valim puudu.
    Küsitluses ei saa kõigile küsimustele vastata, nt "Kas tunnis on kord?" - kuidas seda mõista, arvatavasti on tunnid erinevad, mõnes on kord ja mõnes mitte. Mida pead sina küsijana silmas korra all? Praegu pole ühtegi küsimust mille abil saaks ettepanekuid teha kuidas asja parandada. Lisa selle kohta midagi.

    VastaKustuta
  4. Valim puudu.
    Analüüs pooleli.
    Miks siiski ei ole vastanute hulgas teiste klasside õpilasi?

    VastaKustuta
  5. "Läbiviiad: mina" ? Vaata üle õigekiri ja lause ehitus.

    Kuigi muutusi sinu projekti põhjal pole vaja teha siis võiksid oma projekti tulemusi tutvustada nendele, kellele see võib huvi pakkuda.

    VastaKustuta