kolmapäev, 5. aprill 2017

Filmid



Tere kõigile!

Selles postituses otsustasin ma rääkida filmidest. Ma tean, et on olemas kahte tüüpi inimesi, need, kes vaatavad filme ja need, kes loevad raamatuid. Iseenda kohta ütleksin, et olen nende mõlema segu, sest mulle meeldib nii filme vaadata kui lugeda. 

Minu filmi maitsed ulatuvad romantikafilmidest õudusfilmideni. Mulle meeldib vaadata kõiki filme kui need tunduvad mulle huvitavad. On ka vaheperioode kus ma vaatan ainult vanu hollywoodi klassikuid ning peale seda näiteks actionfilme

Siiamaani on mu lemmik film "The Perks of being Wallflower" ehk eesti keeles "Müürililleks olemise iseärasused". See on tegelikult Stephen Chbosky raamat, kuid aastal 2012 valmis sellest ka film. Kahjuks ei saanud ma seda kinos käia vaatamas, kuid olen seda ise mitu korda uuesti üksinda kui ka sõpradega vaadanud. Olen samuti ka raamatut lugenud.

"Müürililleks olemise iseärasused" räägib ühest Charliest, kes on täielik müürilill. Ta on alati üksinda ja on sellega juba harjunud, kuni päevani kui ta peab minema keskkooli. Seal kohtub ta Sami, kellesse ta lootusetult armub ja Patrickut, kes on Sami vend. Koos avavad nad Charliele täiesti uue maailma. Ta saab teada rohkem kirjandusest ja muusikast. 

Filmis mängib Emma Watson, kes kehastab Sami. Emma on mu lemmik näitleja ning mulle väga meeldivad ta filmid. Tänu sellele leidsin ma ka selle filmi.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar